vilken dag!

Mycket spännande det här med dagens telefoner, tydligen så är det fler än jag som har problem med dom... Min telefon är på lagning så just nu har jag min andra som jag inte kan prata i men vad jag vet så kommer mina sms fram och jag kan även ta emot sms. Men tydligen inte, konstigt det där... Nästan skrattretande!



Jag är på så dåligt humör idag. Faktiskt.
En liten sak är rolig, jag håller mina tummar, jag vill verkligen det här. Hoppas hoppas hoppas!!
Det roliga är nog att typ ingen vet om det, som sagt. *host*

Nej nu till köket! Min underbara kommer snart hem och jag behöver mat för ett bättre humör.

Ta aldrig någon för givet!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Du vi missar för mycket nu när vi inte ses..! vad händer i ditt liv, saknar dig så otroligt mycket.. <3

2011-02-03 @ 10:58:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0