har jag tur?

Vad ska man säga, vad ska man göra? Usch, ja man kanske ska se till att bli arbetslös jag tycker då inte att det verkar gå någon större nöd på dagen ungdomar som är utan jobb... Kanske skulle ha det bättre om jag flyttade hem till mamma och levde utan pengar, ja varför inte?


Tur att jag träffade  mina mest underbara och bästaste bästaste förra veckan som jag delar dom här tankarna med! Tur är det nog att jag kan dela med mig av mina tankar.

Usch, fick dessutom hem massa räkningar idag, dom låg där helt ivägen när jag öppnade dörren för några timmar sen. Fan. Nu ska jag laga mat har precis kommit upp från tvättstugan. Ja, bo hemma va de ja...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0