Måndag

Måndag Måndag, underbara Måndag...
Veckorn går så fort, läskigt fort, helgerna går ännu fortare.
Börjar känna av grejen med höst depp, usch att det ska vara dax för det nu igen, varje år. Men i år ska jag försöka hålla det lite lågt, ska försöka tränna som tusan, kanske lindrar det mästa då, brukar funka!

Träffade min underbara gudmor i helgen, vilket var flera år sen, men det kändes precis som förr, alltid lika goda undermedvetna råd, hon känner mig verkligen. Konstigt att hon tog upp ämnet som rör sig mest i mitt huvud just nu, för snäll, så var det ja...

Jag känner mig ganska splittrar över ganska mycket nu, trots att jag har allt så är jag inte nöjd ändå, mycket vill ha mer! Men det är nog inte det som de handlar om, utan jag måste hitta de lilla extra, som när man gör en sås och något litet saknas, en lite krydda av någon sort, så känner jag att mitt liv är just nu, de där lilla lilla extra som sätter pricket över it, det saknas. Känner mig allmänt trött på allt och allt blir fel. Vill ha lite extra spänning, hitta något speciellt, uppleva nya saker.

Nej nu blir det Måndags mys med te framför TVn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0