what goes around comes around...

It's all about take you took too much.
What goes around comes around,
You should know by now!


Nu är jag trött på det här super trött! Man kanske skulle åka till gymet idag igen och köra ett pass tills man är totalt slut, underbar känsla! Nej det blir imorgon istället.

Jag är trött på slöa människor! USCH FY BLÄ!! Människor dra upp er, det blir inte bättre av att sitta och gnälla du ändrar inte på ditt liv genom att sitta och tycka synd om dig själv.


Riktigt gammal bild, det var tider de.
Herre gud min vän, du är en riktigt energibomb, det kan ingen säga något om! 
Lova mig att bara inte ändras, va bara du. Precis den Anna jag vill ha!



I’m not that naive!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0