Tisdag

Redan Tisdag eftermiddag, nästan kväll! Tiden bara rinner iväg! Helgen var toppen, rikigt tjej mys hela Lördagen!
Slutar klockan tolv hela den här veckan, vilket är super skönt nu när det börjar bli mörkt, då hinner jag se lite ljus innan det börjar mörkna vid fyra tiden, om inte tidigare.
Igår hade jag bästis kvalite tid, ringde och väckte henne vid tolv köpte med mig köttbullar så jag fick lunch och hon frukost, perfekt och sen myste vi framför one tree hill som på den gamla goda tiden :)

Idag åkte jag hem och sov, pinsamnt nog så har jag nästan precis vaknat efter en hel del timmars sömn. Nu ska jag värma lite risgrynsgröt till middag, prinsen borde komma snart. Sen bär det av till gymet, Tisdag idag ju! Känns som det var evigheter sen jag tränade, men nu ni nu gäller det! ska lyckas med mitt mål, minus 6 kg till innan jul, hård träning nu i några veckor gott folk!

Nej, nu är det köket och laga mat som gäller!



Risgrynsgröt ger riktiga julkänslor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0