panik!

Blir galen, har sprungit runt på stan hela dagen idag, eller ja iallafall två timmar på jackt efter att få till mina kläder på lördag till höstfesten med tema vilda västern... Jag ska vara indian, så långt har jag kommit i min planering, har köpt en kläning som jag ska ha men den är alldeles för kort för att bara ha den, vilket är riktigt synd, ska försöka sy om den med hjälp av farmor. Men nu är jag på jackt efter något att ha under och jag hittar inget som jag blir nöjd med, allt är i så konstiga färger bara(eller inte i dom färgerna som jag ska ha) nej nu måste jag ta tag i det här. Jag är hungrig också, hoppas min prins kommer hem snart så vi kan äta en tidig middag!


You know there is two sides to every story.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0