helgerna går fort!

Usch, helgerna går så fort, alldeles för fort! Veckorna går också för fort, hum redan första advent idag. Har lite små panik inför alla julklappar har inte köpt många klappar än, men jag får lägga in en högre växel när de gäller att shoppa inför jul!

Har legat i sängen hela förmiddagen, tvingad mig upp för en timme sen ungefär har hunnit diska bort berget i köket och tagit en välbehövlig dusch, ska snart föna håret och fixa mig inför julbordet med jobbet, ska möta tjejerna vid halv sex. Men egentligen har jag ingen större lust allt att gå på julbord, faktiskt inte! Jag är inte sugen på att julmat jag är inte ens hungrig, men jag tror och hoppas att det kommer bli trevligt trots att jag bara vill ligga kvar hemma i sängen och kolla på finalen på ensam mamma söker, men den missar jag. Nej nu får jag sluta gnälla nu ska jag fixa iordning mig ska ju snart gå känns det som!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0