söndag, usch!!

Usch, fy och blä! super fint väder va det igår och idag snöar det!
Har tillbringat hela förmiddagen till att sova, eller jag vaknade vid elva började diska och sen gjorde jag frukost till min prins och sen fortsatte jag att diska. Har även bokat körlektioner, vilket känns kanon bra! Har bokat fem stycken till att börja ed, det lär behövas några mer, men det får bli det som jag börjar med. Har första lektionen den 12 April så jag hinner köra lite privat också. Så ja under sommaren någon gång satsar jag på, men jag ska inte säga för mycket men man kan hoppas!!

Jag hade en super trevlig kväll igår med underbara vänner. Ja, det borde man göra oftare, riktigt trevlig och mysigt faktiskt :)

Ska snart bege mig till pizzerian sen blir det film mys med dom närmsta boende i området! ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jenny, du är ju sjukt seg på att uppdatera! :)

2010-05-05 @ 19:29:06
URL: http://annalalaa.blogg.se/
Postat av: Grannen 2 tr ner...

Jenny, nu hade jag nästan glömt att du hade en blogg. Lite uppdatering här tack ;)



<3 <3 <3

2010-05-12 @ 00:21:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0