Onsdag 07-07-2010

Vilket underbart väder det är idag, helt otroligt! Vill bara lägga mig på en strand och njuta. Men förkyldningen håller i sig och klock som jag är så har jag lyssnat på bästis som säger att solen inte är bra när man är sjuk, så jag håller mig inne i värmen istället! Ska snart bege mig mot körskolan, ska köra vid två tiden, sen blir det till att köra med mamma i några timmar och sen hem och sova i soffan! Jag är helt slut numera på kvällarna, kanske beror på att jag håller igång till tusen trots att jag inte är på topp! Kanske inte alltid är det bästa men vad gör man inte!

Just nu längar jag tills nästa vecka när jag ska vara hemma hos mamma på Dalarö hela veckan, då ska jag ligga på stranden och njuta av solen! Jag längar även till vecka 29 och 30 när min prins har semester, har dock inte planerat något ännu, men man kanske ska ta och göra de! :)

Just nu går Fight for this love om och om igen, underbar låt!

Too much of anything can make you sick
Even the good can be a curse
Makes it hard to know which road to go down
Knowing too much can get you hurt

Is it better? Is it worse?
Are we sitting in reverse?
It's just like we're going backwards
I know where I want this to go
Driving fast but let's go slow
What I don't wanna do is crash, no

Just know that you're not in this thing alone
There's always a place in me you can call home
Whenever you feel like we're growing apart
Let's just go back, back, back, back, back to the start

Anything that's worth having
Is sure enough worth fighting for
Quitting's out of the question
When it gets tough gotta fight some more


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0