Kalas låtar alla tider!

Sitter i soffan och försöker ta det lite lungt, känner mig otroligt stressad!
Älsklingen kollar på film och jag lyssnar på gamla låtar med GES kanon bra!

En jävel på kärlek
Då står på pojkarna på rad
När vi gräver guld i USA
Det hon vill ha
Min mor sa till mig
Hon är min

Erik tycker att Gyllene Tider va bättre än GES men nja jag vet inte, jag är ju dock upp vuxen på både Gyllene Tider, GES och inte att förglömma Uggla! Kommer så väl ihåg hur många gånger jag har ståt och dansat och sjungit till GES på mitt rum när jag va lite, kommer även ihåg en konsert jag var på med pappi när jag var ganska liten (ett under att jag kommer ihåg det) minns dock inte om det var på GES eller Gyllene Tider men jag minns det  jag satt på hans axlar för att se något och jäklar vad roligt jag tyckte det var,  hum jag måste nog kolla upp det där vilka det egentligen var.

Nej nu får det bli lite Linda och Lena det är väl dom låtarna som mina närmaste kopplar ihop med mig! Spela en sån låt så blir jag taggad till tusen. Satan hoppas det blir lite party i helgen, börjar känna att dom nerverna drar lite i mig nu!


Kommentarer
Postat av: Your Secret Party-Princess

Självklart ska vi ordna en sådan tillställning till helgen ;)



Party on Jenny!!!

2010-07-08 @ 01:47:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0