torsdag

Veckan har varit kanon, det känns riktigt skönt att dagarna går så fort! I Tisdags jobbade jag på Dans comp efter slussen frågan är egentligen varför? Jag behöver egentligen inte dom pengarna, men arbetsnarkoman som jag är så kan jag inte säga nej. Sen bar det av till Ida för filmkväll!

Nu ska jag laga mat för prinsen kom precis hem! Sen ska vi åka till en bil skola vid st: eriksplan var på en i farsta strand igår men den kändes så himla oseriöst vilken var synd för den var billig men nu har jag jämfört priser och kom fram till vilken skola som känns mest prisblabla så vi ska åka direkt efter maten!

Imorgon är det fredag, äntligen!! Då är en bio kväll med goda vänner inplanerad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0