Toppen helg

Helgen har varit helt okej, fredag kvällen började med en god middag ute på restarang i goda vänners sällskap vi skulle egentligen ha gått på bio, men så blev det icke, blev en sväng på krogen, en lagom kväll som slutade i bra tid! På lördagen vaknade jag innan elva, åt frukost och sov igen till tre, så himla skönt och behövligt kände jag verkligen, på kvällen kom bästis över på middag, robinson finalen och film. En perfekt lördag kväll.
Idag känner jag att jag har hunnit med ganska mycket, stor städat, stryckit gardiner och haft besök av prinsens farmor. Så det här var verkligen en toppen helg och för första gången på länge så känner jag mig utvilad, har precis tagit en lång dusch och sitter och myser i soffan.

Ha en toppen söndag kväll, nu är det tillbaka till vardagen. Underbart!




Jag behöver sommar och framför allt värme!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0