They are not you!

Ny vecka med nya tag! Helgen var lugn och skön och förra veckan var bra, den kändes bra!
Idag började jag jobba heltid! Gick upp fem, konstigt nog är jag inte så trött jag har bara världens huvudvärk vilket jag tror beror på att jag knappt åt någon lunch och har drukit lite vatten hela dagen då kommer det givetvis tillbaka i form av jordens huvudvärk, som vanligt! Som sagt så är det jätte konstigt att jag inte är trött trodde jag skulle vara helt död idag men icke antar att det kommer i slutet av veckan! Som sagt jobbet idag gick bra jag var faktistk riktigt effektiv om jag får säga det själv. Den här veckan jobbar jag 6.30 till 15.45. Men det är bara fyra dagar kvar av den här arbetsveckan!

Inför nästa helg har vi inga planer fast jag vet att jag måste börja övningsköra igen så jag kan ta de där jäkla kortet någon gång! Älsklingen ville förresten bjuda mig på bio på fredag det kan nog bli mysigt om det blir av!

Skulle egentligen ut och promenerat idag men inte med min huvudvärk och prinsens hosta han hostar hela nätterna jag kommer snart bli tokig men det är synd om honom!

Nej nu är mitt mål att resa mig upp och ta alvedon i alla olika former, det blir en kväll framför TVn vilket känns skönt trots att promenaden lockar medans huvudet dunkar! Nu ska jag sova.


Kommentarer
Postat av: Anna

Men så kom jag och bjöd in mig själv på medköpt fika :D

Krya på er! <3

2010-01-18 @ 22:09:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0