onsdag

Det känns som dagarna bara rinner iväg. Gårdagen var trevlig hade sällskap av Elle och Ida hela eftermiddagen och såg på Titanic, mysigt! Sen lagade vi middag tillsammans och åt på vardagsrummet, har man inte plats så får man göra sig plats, erik och anton tog soffan och golvet kändes säkrast iaf för min del, trevligt var det iaf!

Jobbet känns bra ska dock börja jobba 6.30 imorgon och sen resten av tiden jag är kvar där, det känns väl lite sådär. Jag är helt slut som det är nu trots att jag börjar 8.30 hur tusan ska det gå när det är flera timmar innan. Det får vi väl la se imorgon :)

Nu längtar jag tills sambon behagar att komma hem så jag snart kan  börja med middagen jag är vrål hungrig.
Ikväll blir det även en promenad det är bestämt jag har gjort det, Elle ska med, vi siktar på sommaren 2010!

Snart är det helg, så himla underbart jag längtar som en tok, på riktigt. Jag ska sova och trängas på IKEA en dag, det blir en bra helg, det känner jag på mig.



Det gäller att le, le som om man inte kan något annat. Man ska vara lycklig. Le, bara le!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0