drivande prins!

Är precis hemkommen från en halvtimmes rask promenad med min prins, bästis följde inte med hon valde soffan och film, jag förstår henne om det inte var för min underbara så skulle jag också valt det, men han är väldigt drivande och har vi sagt att vi ska göra det så ska vi ut och promenera också, vilket känns super bra!
Så nu har jag tagit en härlig dusch och sitter i min rosa morgonrock nu och kollar på Room service, snart får en stor kopp te göra oss sällskap och sen är det sängen som gäller!

Natti natti!

Kommentarer
Postat av: Diana

2010-01-14 @ 10:25:49
URL: http://diraal.blogspot.
Postat av: Diana

Min dator fick damp!



Jag skulle säga att vi också fattat ett sådant beslut. Fats jag går 5 km 3 ggr i veckan, armhävningar/situps/rygglyft de dagarna, yogar på onsdagar. David springer 5 km 3 ggr i veckan, armhävningar/situps/rygglyft och fysar på jobbet! Sambokilona ska dööö! =P

2010-01-14 @ 10:28:23
URL: http://diraal.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0