Inte utan dig!

Nytt år nya tag! Härligt med en riktigt nystart! Vi har haft mycket att göra super mycket. Men nu har jag börjat jobba dock bara halvtid börjar heltid nästa vecka men jag är trött som en gris trots mina fyra timmar om dagen! Usch, det tar på krafterna att gå upp tidigt!

Äntligen har vi förresten fixat fler kanaler än 1, 2 och 4an! Det är världens lyx att kunna kolla på 3 an och 5 an igen!

Det nya året firades in ute på landet med många kära vänner, en härlig kväll och alldeles precis lagom av allt var den. Äntligen ett bra nyår! :)

I helgen fick vi besök av lillebror vi var på bio och såg Göta kanal 3 och sen sov han över, trevlans med lite besök, mormor och morfar var även här! :)

Idag har jag haft besök av bästis hon var över på te och film mys! Mysigt att ha ens bästis så nära, jag älskar det redan!

Snart ska vi ut på promenad, trots kylan så är det skönt att röra på sig. Faktiskt!!

Inte utan dig


Kommentarer
Postat av: Elle

ja det är det bästa som finns att ha sin bästa vän så nära! :D <3

2010-01-12 @ 10:09:03
URL: http://elle91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0