Februari 2010

Veckan är snart slut, så känns det. Onsdag kväll japp då är det inte många dagar kvar! Veckan har varit bra i Måndags bjöd Anton på middag, våfflor MUMS! Elle och jag svullade, anton, alex och prinsen väntade snällt till vi hade ätit upp, super gott var det. Killarna hade verkligen fixat riktigt god mat måste jag säga, till och med hemma gjord hallonsylt, typ sylt iaf väldigt imponerande ett stort plus till er!

Tisdagen gick väldigt fort, alldeles för fort först jobb på vanliga jobbet och sen som varje tisdag jobb på Dans comp! Sen hem och sova! Dagen idag har också gått fort, skulle egentligen ha jobbat på Dans comp idag igen så jag stressade ifrån slussen till DC för att se att någon annan redan var där för dom trodde inte att jag ville jobba Onsdagar, det vill jag inte. Jag vill inte ha varje Onsdag bestämd men någon gång ibland som idag, idag ville jag och idag hade jag verkligen både kraft och stor stor lust att göra det. Men så blev inte fallet. Men jag fick iallafall träffa Sofie en snabbis vilket alltid är lika uppigande!

Nu sitter jag och myser i soffan med en stor kopp vanilj te! Pratade nyss med farmor, hon och farfar åkter till Thailand på fredag i två veckor, jag är inte alls avis, verkligen inte alls. Inte heller på Ida som också befiner sig på varmare breddgrader. Verkligen inte, jag har ju te och filtar då håller jag värmen.


Våffeldagen är nästa månad, det har jag kollat upp. Då blir det kalas! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0