torsdag

Har precis avnjutit en god taco middag i trevliga vänners sällskap! Elle och Anton har varit över på middag. Mycket trevligt :) Elle gick precis hem men Anton är kvar han och erik sitter och kollar på TV!

Idag har jag sålt min bil, det känns bra att ha blivit av med den men ändå det var faktiskt min första bil, känns lite små skumt att den nu är borta. Jag kommer sakna henne!



Imorgon är det ju äntligen helg, det har jag längtat efter, är så himla trött så det ska bli skönt med lite ledighet. Har dock inga planer så vi får se vad vi hittar på.

Nej, nu är det Vinterspelen i Åre som gäller, riktigt roligt program faktiskt.

Ha en trevlig Torsdags kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0