Shopping shopping!

Känner verkligen att de har varit behövligt med helg nu! Igår kom vi hem från jobbet vid halv fyra, det blev pizza till middag syndigt nog! Men det kändes verkligen så himla skönt att bara sitta i soffan och inte göra något alls från halv fyra till klockan tio när jag somnade i soffan och sen var det sova i sängen som gällde. Riktigt skönt faktiskt, kanske inte det roligaste sättet att göra en fredag kväll men dock så skönt!

Idag vaknade vi redan vid klockan nio, gick upp och åt frukost och sen gick jag och la mig igen och sov till tolv. Sen städade vi här hemma så nu är det rent och riktigt skiner här hemma. Sen tillbringades dagen i Heron city med lunch och shopping jag hittade en skål, som jag köpte. Sen åkte vi vidare till Liljeholmens centrum där inhandlades årets första sommar skor, för första året på hur länge som helst ett par riktiga sommar skor, inte några tyg skor utan riktiga sommar skor.

Sen blev det en sväng till Sickla där jag hittade en tröja men köpte den inte, men det får nog bli imorgon jag får lura med mig min prins!

 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0