våran dag idag <3

Ligger äntligen i sängen, meningen var den att jag skulle gjort det för länge sen men jag fastnade i min garderob rotandes i hel panik över att jag måste börja planera kläder till Italien och då slog det mig att jag inte har mycket sommarkläder, den här sommaren har mestadels tillbringats i arbetskläder och nu såhär på hösten finns det ju inte mycket sommar kläder. Äsch, men något ska man väl kunna leta fram.

Som sagt kvällen har tillbringats framför TVn och Svenska Hollywoodfruar samt i garderoben!
Nu är det nog egentligen dax för mig att sova, ska upp i bra tid imorgon även fast jag inte börjar förrän tre, men jag ska träffa Hannis för en lunch, redan vid elva. Så kvart över tio måste jag gå hemifrån då ska jag helst ha hunnit med en promenad och sen en dusch och fixa mig, promenaden tar jag nog bara om jag vaknar i bra tid innan klockan ringer. Det är så skönt att röra sig, har tagit en långis idag och två korta. Det känns bra! :)
Förresten så gick jobbet bra, är lite ändrade tider nu så vi stänger redan klockan 16 vilket känns super, super skönt, dock blir det några timmar kortare men det är det värt, idag var jag hemma klockan sex istället för halv åtta! Så imorgon blir det jobb på Dans comp, onsdag, torsdag, lördag, söndag och måndag är det jobb på dalarö och tisdag nästa vecka är det Dans comp som gäller igen, sen på onsdag blir det Italien, jag längtar!!


Våran dag idag, 2 år & 11 månader.
Tiden går fort
!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0