Jobb idag igen, ledig imorgon. Äntligen!

Jobbet gick bra! Slutade sisådär vid halv sex, så det blev 7.30 timmar idag, helt okej! Men nu är jag trött, sjukligt trött! Det är illa, men jag ligger i sängen ska snart stänga av datorn och krypa ner ordentligt i sängen och läsa tidinigen fredag eller om den heter wow fredag, hur som helst en bilaga från Expressen, dvs, skvaller! ;)

Jobbar hela helgen är inte så tagad faktikst jag både öppnar och stänger både Lördag och Söndag, 7-17.30 båda dagarna, det är dumt att klaga! 21 timmar på en helg, bra med pengar men som en nära vän sa till mig, pengar är inte allt, ta hand om dig själv istället! Men hur som helt är jag ledig imorgon så då är en lunch inplanerad med min kära och nära vän P, underbart! Det var väl en månad sen vi träffades sist, mycket tid att ta igen med världens underbaraste vän! Det kommer ge mig massa av energi att orka jobba dom här sista fyra dagarn innan Italien! Så just nu går jag på min sista låga av energi, snart går jag på knäna, men Italien längtar jag efter, det kommer bli underbart!

Förresten, igår handlade jag en ny resväska! Den är större än min andra, så det kommer bli bra! Plus att priset var super bra 399, som hittat :) Kanske lägger upp en bild på den imorgon!

Nej, nu är det dax för tidningen, den lockar!


Människor är roliga varelser, man blir alltid lika förvånad! Men jag börjar lära mig nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0