onsdag

Igår var jag på banken och betalade Italien resan, det efterlängtade! Ska bli så skönt att komma bort! :) Igår var det även jobb på Dans comp! Blev dock bara tre timmar, men det är inte mycket att göra något åt, sånt är livet!

Sov hos min älskling igår, köpt mig även en jacka som jag blev kär i och bara va tvungen att ha, pengarna bara rullar bort! Det suger! När jag kom hem idag så låg lillebror helt utslagen i sin säng, super sjuk! Med en feber som låg på 39.2 vilket den hade gjort hela dagen, han har ont i hela kroppen, super förkyld, huvudvärk och tungt att andas, man blir ju lite fundersam på vad det kan vara? Är det svininfluensan? Hur som helst så är han inte pigg och det är inte jag heller, hade lite små feber för några timmar sen och en väldans huvudvärk! Vi får väl se hur de utvecklas bror hade ju ont i huvudet igår och lite små feber, hoppas på det bästa jag har varken tid eller råd att bli sjuk nu! Ska jobba Torsdag, Lördag och Söndag och 30 timmar är inget man tackar nej till! Jag beöver pengarna!


Min nya favo låt-Pink Funhouse
This used to be a funhouse
But now it's full of evil clowns
It's time to start the countdown
I'm gonna burn it down, down
I'm gonna burn down, down, down



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0