13/9

Helgen har varit bra, i fredags jobbade jag 06-15.30! Efter det blev det en sväng till Nacka forum med älsklingen en god middag avnjöts på tacobar! Blev en lugn kväll framför TV:n och i Lördags blev det en rejäl sovmorgon, underbart! Jag tog det mest lungt hela dagen och prinsen fixade med allt som han alltid har att fixa. Framåt sex tiden blev det middag hos bästis med kalle, alex och min prins. Därefter drog vi ut till Limerick (hete det så) för att fira Ida som fyllde 21 igår! Massa med trevliga människor, tack för kvällen. Hoppas du fick en underbar födelsedag vännen! Vi kom hem vid tre, somnade vid halv fyra och min klocka ringde halv åtta imorse, då va det bara gå upp och packa väskan, klä på sig och gå till bussen! Började jobba halv tio på Dans comp, jobbade bara till ett, så tre och en halv timme känns lite onödigt, faktiskt. Hade helt ärligt hellre sovit ut länge, länge idag. För nu är jag trött, jätte trött. Ligger redan i sängen borde stänga av datorn och sova ska ju trots allt jobba hela veckan!

Måndag: 10-19
Tisdag: 15-19
Onsdag: 6-14.30
Torsdag: 10-19
Lördag: 11-19.30 eller 10-15.30
Söndag: 11-19.30 kanske är ledig.


Är bara ledig på Fredag den här veckan, fast om jag ska vara ärlig så vet jag inte om jag ska jobba på Dalarö i helgen, men jag jobbade inte i helgen som var så det borde vara min helg nu! Annars ska jag jobba på Dans comp på lördag så det blir jobb i vilket fall som helst!

Förresten, imorgon måste jag ring till tandläkaren. Jag har ont i en tand, inge vidare roligt om det blir värre tills vi åker till Italien så det är lika bra att försöka kläma in ett besök till tandis på tisdag eller fredag, måndag nästa vecka skulle också funka! Shit, jag måste växla pengar, attans! Det har jag helt glömt bort!


I look in your eyes, there's a distant light
And you and I know there'll be a storm tonight
This is getting serious
Are you thinking 'bout you or us


Ibland behövs det bara en.
 Det kan vara du.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0