tisdag

Dagen har varit bra, fast jag funderade på en sak, varför är det alltid så att när man kan sova, när man inte måste upp förrän vid nio så vaknar man så tidigt, idag vaknade jag halv sex imorse och var pigg! Hopplöst!! Lyckades somna om och var svin trött klockan nio istället när klockan ringde. Träffade Hanna idag och gick till äpplet, Jens blev så glad över att se oss "hans favo flickor" och svenska Jenny sa att vi såg så pigga och glada ut och riktigt strålade, så det blev ett kär återseende med många underbara föredetta lärare! Så Hanna och jag kom överens om att vi börjar imorgon igen, synd bara att vi båda jobbar som djur, men vi klarar oss bra där ute i det stora hemska livet som går upp och ner. Vi har ju alltid varandra. Efter besöket på äpplet blev det lunch, ost och skink sallad för min del, så gott :)

Jobbet på dans comp gick bra, gick lite tidigare idag så fick jag åka bil från Handen så slapp jag vänta i 40 minuter på den där förbanade bussen som går en gång i timmen.

Nej, nu behöver jag verkligen sova, ska upp innan fem imorgon, börjar jobba sex så det blir att ta cykeln till jobbet, hoppas de inte regnar!! Är lite nervös över att öppna ensam och laga dagens lunch helt ensam, fatta vilket ansvar tänk om allt blir helt fel. Fast imorgon är det lätt mat Isterband och stuvad potatis, hum eller ja usch! Har aldrig ätit isterband vet nästan inte ens vad det är, haha kan blir roligt att leta i kylen efter något som man inte ens vet vad det är, men så svårt skulle det inte vara att laga sa chefen! Jag grejar de ;)

Nu är sängen min bästa vän, jag behöver den. Jag är så trött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0