Söndag, igen. Vad händer med tiden?

Söndag, söndag nu igen och alltid denna eviga söndagsångest, fast så farlig är den inte nu längre faktiskt!

Fredagen var en lugn dag, min underbara kom rätt tidigt hem till mig så det blev en god fredags middag och mys i soffan! Lördagen vaknade jag upp vid sisådär halv tio och var jätte förkyld, riktigt hemskt! Men det var bara gå upp och röra sig mot jobbet och se fram emot 9 timmars arbete! Sagt och gjort, när jag kom hem vid åtta kollade jag klart på fotbollen som gick på TVn sen var sängen min bästa vän! Idag vaknade jag kvart i åtta och mådde ännu sämre än igår, ringde till chefen och fick ett "Krya på dig gumman, vi ses på Torsdag" Sen tog jag alvedon och nässprej och sov till halv tolv sen mådde jag bättre, faktiskt! Helt ärligt! Men nu mår jag dåligt, riktigt dålig, jag kan inte andas genom näsan och mitt huvud exploderar. Men allt är okej, allt är som vanligt. Älskling jag saknar dig! Men allt blir bättre med Nasin min nya älskling, den får mig att må bättre iaf i näsan!

Imorgon blir en lugn dag, ska fixa här hemma, har fått upp alla mina lampor idag, hyllor har jag målat idag och satt upp i vardagsrumet och gardiner och tavlor är äntligen på plats efter fyra veckor! Som jag har tjatat så imorgon ska alla mina böcker packas upp, sen om jag mår bättre ska jag åka hem till min prins och även följa med honom till docktorn! På Tisdag blir det jobb! Och på onsdag om jag mår bra har jag en riktigt trevlig dejt inplanerad, tror jag ;)


Helgens hjältar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0