Everytime & I'm not a girl, not yet a women. Underbara låtar idag!

Dagen har varit bra, lugn och skön känner mig inte riktigt riktig pigg än, men det blev en lång promenad idag och lite fixande i huset! Läste även ut en bra bok som jag köpte i slutet av förra veckan 14 år till salu verkligen läsvärd!

Kvällen har tillbringats i sängen med en bra spel lista av Britney! Plötsligt kom den där låten och hela jag blev helt stel i kroppen, jag blev 14 igen, tyst, osäker och ja, allt som var då kom som en våg över mig. Men den låten, den är så jag, det är min låt eller rättare sagt det var min låt, jag tror att många av mina vänner kopplar ihop mig med den låten! (Haha, lika så alla flickor och jag ljuger så bra, eller var säger du P?) Hur som helst så blev jag 14 igen och olyckligt kär, men idag står jag här fem år senare, lyckligare än många andra. Nu är jag starkast, det är min tur nu, vinden har vänt!

Everytime
Notice me, take my hand
Why are we strangers when
Our love is strong
Why carry on without me

I make believe that you are here
It's the only way I see clear
What have I done
You seem to move on easy

And everytime I try to fly, I fall
Without my wings, I feel so small
I guess I need you, baby
And everytime I see you in my dreams
I see your face, you're haunting me
I guess I need you, baby

I may have made it rain
Please forgive me
My weakness caused you pain
And this song's my sorry

At night I pray
That soon your face will fade away


Nu ligger jag i min säng, min stora säng när jag är ensam och sängen som känns så liten när min prins är här! Hur som helst så borde jag försöka sova, ska upp "tidigt" imorgon, innan nio tänkte jag, ska ut på en långis med vovven och sen fixa böckerna sen är det dans comp som gäller börjar 15!


Dagens bild fick bli på mig och B, alla har vi ju som sagt vart 14!
Den bjuder vi på! Som vi har förändrats!
jag hoppas du inte hatar mig nu! (a)


Kommentarer
Postat av: Elle

haha jag kände inte igen mig själv. men gud så söta vi var/är! ;D

2009-09-07 @ 23:41:00
URL: http://elle91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0