Söndag 20 september

Helgen har varit bra, i fredags blev den en ganska snabb lunch med min underbara vän P, sen bar det av in till stan för att växla pengar tillsammans med älsklingen, sen tajmade vi inte en direkt buss från gullmars hem till mig, riktigt skönt, kvällen blev lugn. Både i Lördags och idag jobbade jag 7-17.30. Är ganska trött gick upp innan sex båda dagarna och var duktig och cyklade till jobbet. Haha, halv sju på en lördag & söndag morgon kan jag lova att ute på Dalarö är det bara jag, min cykel och alla rådjur som rör sig, men inte undra på vid den gräsliga tiden. Usch usch! Men jobbet gick som vanligt och nu ligger jag i sängen, sen en timme tillbaka, riktigt skönt! Laddar upp inför jobbet imorgon, 10-17.30 så imorgon har jag världens sov morgon, ska inte upp förrän vid åtta, super skönt!

Börjar få lite små panik nu också, har inte börjat packa än, mammi ska hjälpa mig imorgon, har endast lagt fram underkläder, kanske inte kan gå runt endast i det i en vecka! Men jag får ju hjälp imorgon :)

Kollade precis vad det skulle bli för väder, kan alltid vara bra när det gäller att packa, ser ut som det blir sol och minst 16grader och upp till 27-29! Inget man tackar nej till. Jag längtar!

Nu är det dax för mig att sova så jag orkar dom här två sista dagarna på jobbet innan det bär av till Italien :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0