10 september!

Hum, som vanligt så skulle jag ha sovit för flera timmar sen! Har jobbat idag, vilket gick toppen! Jobbade mellan 10-19! Jag ska jobba imorgon också, börjar dock klockan 6, suck! Så, ja klockan ringer 5 imorgon, men min underbara chef hämtar mig vid stor vägen så jag beöver bara gå ut till den, vilket tar 2 minuter. HAHAH! Det är dumt att klaga, skönt iaf att jag slutar halv tre! Då ska jag hem och duscha och sen hem till min prins om jag känner mig själv rätt lär jag ju somna redan åtta och på Lördag ska jag ta mig en ordentlig sovmorgon!

Nej, det här funkar inte, klockan ringer om sex timmar och med mina svårigheter så lär det inte bli många timmars sömn!

Livslånga förhållanden lär dig livslånga läxor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0