090909

Igår var jag duktig, mycket duktig! Bäddade rent i min säng och damsög mitt hus sen bar det av till jobbet! Helt kaos, alla barnen började igår så deras skrik och deras otroligt jobbiga föräldrars förvirring spreds sig i lokalerna! Jag jobbade ensam från 15-16.30 då Angelica kom, om jag säger såhär så vi hann inte ens säga hej till varandra förän klockan var sex, inte ens hej! Helt sjukt! Efter jobbet som slutade 19 var jag helt död, så sjukt trött. Jag kanske inte var så frisk och pigg som jag trots allt trodde men sen blev det hem till min prins som gällde och idag har jag haft en lugn dag och försökt skynda på min tillfrisknad så jag kan jobba imorgon och tjäna stora pengar!

Nu är det fotboll som gäller!


Theres only two types of people in the world
The ones that entertain and the ones that observe
Well baby, I'm a put-on-a-show kind of girl
Don't like the backseat, gotta be first!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0