underbara kort, tack moster!

Veckan har varit bra, jobbade Måndag och Tisdag i Tisdags var jag även på bio med några vänner, mycket trevligt! Vi såg flickan som lekte med elden. Den var bra, men långt ifrån lika bra som den första filmen!
I Onsdags firade älskling och jag tre år, grattis till oss min prins :) Kvällen tillbringades med en god middag och sen bakade vi äppelpaj tillsammans och myste framför Greys! Även idag har jag jobbat, känner mig ganska trött faktiskt, trots att hela dagen igår tillbringades i sägen och i soffan mesta dels sovande! Men det är den årstiden nu, när jag kan sova hur många timmar som helst och min kropp känns sliten och jag är sjukt trött! Så är det bara.

Har nyss kollat igenom tre skivor som jag fick av moster från min studen! Riktigt roligt att se! :)
Det är fortfarande helt overkligt för mig. Jag är en fri människa, men fan vad jag saknar den tiden och dom människorna!

 



Kommentarer
Postat av: Anna

Underbar bild! :D

2009-10-15 @ 23:19:43
Postat av: jenny

Snart är det du! Inte länge kvar! :D

2009-10-16 @ 00:11:51
Postat av: Anonym

vilken fin bild på Ängel Jenny=))



Saknar den tiden och alla underbara människor med!!!

2009-10-21 @ 21:06:20
URL: http://alinap.blogg.se/
Postat av: Anonym

och jag saknar dig min underbara! Jag kommer snart och hälsar på dig, måste bara få lite ordning på mitt liv du vet ;) Jag drar med mig dom andra två av våran fyrkant :)

2009-10-21 @ 21:45:19
URL: http://j

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0