Trött som jag vet inte vad!

Jag är trött, verkligen super trött! Har jobbat nu i fyra dagar och idag har varit en lång dag upp vid fem, började sex och slutade jobbet halv tre, tog en härligt promenad hem i höst solen, tog väl ca 40 minuter, otroligt skönt! Kom hem och somnade i soffan bara för några minuter och sen var det dax för övningskörning, hur roligt som helst! Varför började jag inte tidigare? Nu ska jag köra och köra och ta mitt körkort, snart! Det ska vara intensivt och gå fort :) Det ser jag fram emot! Imorgon är det jobb på dans comp som gäller, skönt att jag börjar tre så imorgon blir det en välbehövlig sovmorgon, på onsdag kanske jag ska jobba också, ska försöka byta min fredag till på onsdag istället, även fast det blir att jobba sju dagar i rad, men det är det värt för sen över helgen åker jag ut till landet med min prins, det ska bli så skönt.

Nu har jag inget mer att skriva, förutom att allt är som igår och att jag ska sova nu!

Kommentarer
Postat av: MenJagVetInte - Lite snyggare, lite bättre.

ååååh jaaa! :( Saaknar den tiden massor och saknar dig massor!

2009-10-09 @ 08:43:10
URL: http://menjagvetinte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0