Tisdag

Gårdagen tillbringades på jobbet, 10-17! Efter det var det IKEA som gällde, mamma handlade en hel del, så gjorde även jag eller ja, jag valde och mamms betalade. Idag har jag varit ledig, riktigt riktigt skönt, gick väl upp vid nio och kom på att jag glömde att köpa massa grejer på IKEA och mamma höll med, så vi tog en sväng idag också, jag visste vad jag skulle ha så det var bara att åka till de planet, kom dock hem med dubbelt så mycket saker, men vi var effektiva idag ;) Har även hunnit med lite annan shopping idag, blev en tunika på rea på rean och ett par nya skor, helt vanliga svarta typ jumpa skor! Så ja mycket pengar har spenderats idag. Imorgon har jag lovat att hjälpa mamma här hemma med att städa och sådär, ska även försöka ta mig in till stan imorgon och hitta lite höst skor, så kan jag åka med mamma hem sen och övningsköra, men vi får se hur det blir! Kanske bara blir en lugn hemmadag!


Nu är det dax att planera inför helgen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0