jag jobbar imorgon, på det igen bara.

Har precis tagit ut en kladkaka, så om ett tag blir det mys med en stor kopp te och kaka framför TVn med mammi! Det slog mig alldeles nyss att jag ska jobba imorgon, jag börjar 6.00 vet inte om jag ska cykla eller om jag liftar med mor, ser inte fram emot att jobba nu, det blir mycket. Fredag, Lördag, Söndag, Måndag och Tisdag, ledig på Onsdag sen jobb Torsdag och Fredag, vilket jag inte riktigt kan säga att jag ser fram emot! Jag vill vara ledig, men jag ska inte klaga för jag har faktiskt ett jobb, på onsag blir det kanske en dejt med Anna som så trevligt ringde mig idag och vi pratade nog nästan i en timme! :)

Saknar min prins, jag gillar inte att vara ifrån dig!
Längtar tills vi kan flytta hemifrån!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0