Hemma efter en underbar vecka!

Är hemma nu efter en helt underbar vecka i Italien med min underbara pojkvän och hans släkt! Vi bodde i två helt fantastiska hus med pool och vi fick ett underbart rum och eget badrum! Nu är jag utvilad och brun och fräsch inför hösten. Så att åka från 28 grader med sol och helt vindstila till att landa på arlanda i shorts och linne i ett kallt, regnigt Sverige var inte riktigt vad jag önskade mig. Men sånt är livet, det bjuds på fler underbara stunder och den här resan kommer jag minnas med glädje, god mat, trevligt sällskap, härliga upplevelser, sol, bad och goda viner! Men nu är det skönt att vara hemma och jag ser både fram emot och fasar inför att sova i min alldeles egna säng helt ensam, men imorgon kommer sovsällskapet! Trots att jag är hemma i kylan nu igen så är det ganska mysigt med hösten och alla löv i alla olika färger, det gillar jag.

Nej, nu ska jag nog försöka baka något, kanske blir en kladkaka, det skulle inte vara helt fel!
Ska försöka lägga upp lite bilder sen från resan, men jag lovar inget :)


Undra vad nästa resa blir! Jag är inställd på Egypten eller något liknande älskling kanske det blir skidsemester? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0