en helt vanlig dag, jag är trött på folk.

Länge sen sist, vilket börjar bli en vana nu! Jobbade hela helgen, så både fredagen och lördagen blev lugna kvällar lördags kvällen tillbringades att använda vårat bubbelbadkar hemma! Riktigt härligt, den borde vi ha testat tidigare, det var toppen! Måndagen var jag ledig och sov halva dagen resten av halvan träffade jag min underbara vän P! Alltid lika härligt att träffa dig, min andra halva! Du är så äkta som man kan bli min vän! Du är bäst, min bästa! :)

Och igår gick jag upp tidigt, mammi färgade håret på mig, det fick bli mörkare nu till hösten, riktigt mörk, men jag gillar det :) Jobbade även igår 15-19 på DC! Sen åkte jag hem till min prins och idag har jag jobbat 10-17 på Dalarö, dom ska sälja så jag måste/borde nog se mig om efter ett annat jobb, fort!! Funderar även på att börja plugga, men jag vill inte plugga i tre år, 1-1 1/2 år räcker, och jag har mina planer på vad jag vill och ska göra :) ;) Försöker leta och förstå vad och vart man ska leta efter olika kurser och utbildningar, någon som har något förslag? Skulle bli super glad för lite förslag och hjälp! För jag förstår verkligen inget alls.



För du är du!



Det är skillnad på folk och folk.


Kommentarer
Postat av: Puckis

Jag<3Dig

2009-10-21 @ 22:10:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0