Det går bra nu! :)

Förra veckan blev det lite jobb och helgen tillbringdes ute på landet, skönt att komma hemifrån om det bara var för en helg :) Håller dock på att bli sjuk, ont i halsen, ont i huvudet och är lite små förkyld! Hoppas jag inte blir ordentligt sjuk bara, har en lugn vecka framför mig ska bara jobba måndag och torsdag! Nästa helg vet jag inte vad det blir av att göra, älsklingen vill nog åka ut till landet då igen, men vi får se jag har ingen större lust att åka ut om det inte händer något, om ingen annan ska åka ut! Jaja, det är ju några dagar kvar! Imorgon efter jobbet blir det ikea och någon dag får det nog lov att bli lite riktig shopping med bror tisdag eller onsdag!
Nu blir det mys framför TVn med mamma och filmen Love actually, myspys! :)



Jag älskar dig min prins!


Kommentarer
Postat av: hanna

visst =)

2009-10-26 @ 00:04:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0