Det där med TV är märkliga grejer!

Nu ligger jag äntligen äntligen i min ren bäddade säng, helt underbart! Som jag har saknat min älskade säng, känner mig dock lite ensam! Har precis kollat på Inlåst på fyran med mammi! Helt sjukt, några av killarna var födda 92, dom är ju nästan små barn! Hur som helst har även kollat på Ensam mamma söker och Svenska Hollywood fruar på webb tv eftersom jag missade de, har även försökt leta efter gårdagens greys avsnitt men utan någon framgång så det får bli repriset på söndag 17.10! Förresten på tal om TV program såg även att kanal 5 har börjat sända One tree hill nu igen på Söndagar (säsong 6) jag satt och pratade med Elin (eriks syster) för bara någon dag sen att jag tyckte det var så konstigt att dom slutade sända den mitt i säsongen när det typ var tre avsnitt kvar och vad sänds nu? Jo, One tree hill, säsong 6 avsnitt 23 nu på Söndag klockan 18.05 hahaha så dom glömde helt enkelt inte att sända dom tre sista avsnitten utan dom kommer nu, väldigt märkligt. Men lyckan är gjord, nu ser jag fram emot säsong 7 med spänning!

Jag har förresten kommit på en sak, nu är det stenhård förändring av mitt liv! På Söndag eller Måndag blir det äta nyttigt och tränig som gäller och nu ska jag även börja komme igång med körkortet! På Måndag efter jobbet blir det ut och köra! :) Nu ska jag fan ta körkort! Börjar lite lätt och sen blir det en intensivare uppe i norr ;)


Nu är det verkligen dax för mig att sova, klockan ringer fem! Jag liftar med min älskade mamma :)
Natti natti, sov så gott!


Jag älskar som sagt hösten och alla fina färget, kunde dock ha fått varit några grader varmare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0