We werent born to follow!

Har jobbat idag, somnade när jag kom hem vid tre, helt slut! Det är sjukt att gå upp klockan fem, stackars mamma att göra det varje dag! Usch! Hur som helst jobbet gick bra, fick mitt schema idag en tid framöver ungefär fram till den 14 december kommer jag vara en upptagen människa, jobb jobb jobb! Det är det som gäller, jobbar ju sex dagar den här veckan, är ledig på Fredag (tack gode gud!) Är även ledig på Måndag men sen är det tio dagars jobb i rad sen endast ledig en dag, följt av två eller tre dagars jobb och det mina vänner det är bara början det är bara i November, då ska vi inte prata om December, måste iaf försöka få ledig dagen efter älsklingens födelsedag!

Hur som helst så borde jag sova trots att jag börjar tre imorgon, men jag är ju inte riktigt trött! Vilket jag borde vara!

Förresten, idag hade jag ett missat samtal från cafet på värmdö, hon lämnade ett meddelande och behövde folk och sa att jag skulle ring upp henne, sagt och gjort men hon svarade inte och har tyvärr inte ringt upp än! Det jobbet lockar verkligen men samtidigt som jag inte kan strunta i DC och Dalarö och speciellt inte nu när jag har så många tider. Nej det är inte min grej att påbörja något och inte avsluta de! Så är hon intresserad kan jag börja i mitten av December ;)

Just nu går låten We Werent Born To Follow med Bon Jovi om och om här i mitt hus!

When life is a bitter pill to swallow
You gotta hold on to what you believe
Believe that the sun will shine tomorrow!



B, Jag finns här och jag saknar dig! Jag lovar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0