Snart är det helg

Jobbet gick bra idag, skönt att göra något och min chef är alltid lika härlig att jobba med!
Men på Lördag ska jag söka jobb, massor med jobb jag måste verkligen ta mig ut och göra det.

Efter jobbet övningskörde jag, Ola tycker att jag kör strålande, mamma var livrädd. Haha, och som alltid så började jag ass skratta när mamma satt med så det är ingen bra ide att jag kör något med mamms, det får gå bra med Ola och sen kör skolan för nu jäklar ska jag ha körkort ;)

Nej, nu är det sista perioden i hokeyn som gäller, sen borde jag sova så jag orkar jobba imorgon! Sitter även och funderar över helgen, imorgon ska jag nog köra till brors träning och hem sen, sen får kvällen bli lugn och tidigt i säng, lördag på dagen ska jag söka jobb, lämna ut massa CVn med hjälp av pojken men det vore ju härligt med lite planer för kvällen men vi får väl se vad som händer...


Svälj stoltheten & kom ner på jorden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0