Sista November

Idag har jag haft en underbar dag i min ensamhet! Vaknade vid nio, en rejäl sovmorgon för min del med andra ord, låg kvar i sängen till halv elva då jag förflyttade mig till soffan med flera kuddar och filtar framför TVn i några timmar. Sen blev det en lång dusch har även fixat mina naglar vilket var evigheter sen, filat dom och ny målade är dom också. Har även hunnit med att pyssla klart julkorten som jag har gjort, så snart ska dom skickas till släkten och övriga nära och kära! Kanske är lite tidigt att skicka redan nu bara så jag får vänta i några veckor. Tillsist blev det en hel del övningskörning i över två timmar, alltid lika roligt. Jag längtar tills jag får ta bilen ensam, men det är ett tag kvar kan man lungt säga :)

Nej, nu är det sängen som gäller för min del och imorgon är det jobb, börjar 15 så det blir sovis imorgon också! *jippi*

Natti natti!


Jag saknar dig min prins jag gillar inte att sova ensam.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0