Onsdag

Jobbade igår på Dans comp och även idag, när jag kom igår till jobbet så tackade jag nej till att jobba idag men dagens planer blev inte av så som tur var så hade dom inte sagt att någon annan skulle jobba! Så jag fick fyra helt underbara timmar med min kära Sofie, tur att onsdagar är så sega så att vi hann med mycket prat :) Men vi ses ju nästa vecka också, jippi!

Nu ligger jag i sängen och är faktiskt lite små trött och jag fryser som jag vet inte vad! Borde nog försöka sova nu så jag orkar upp imorgon, ska upp vid halv nio, inge roligt alls nu när jag har haft sovmorgon i en vecka, halv nio är tidigt då!

Kom förresten att tänka på att jag har present kort på LILIVE IT så jag måste ta tag i det och fixa en upplevelse och så är det ju så att jag vet att min vän A också har det, så det kanske blir spa, det skulle inte sitta helt fel!

Helgens planer vet jag inte riktigt vad det blir, är ju ledig i helgen igen så det skulle vara härligt att hitta på något för sen blir det jobb tre helger i rad vilket typ inte alls lockar!

Nej, nu måste jag försöka sova, saknar min gosiga man här brevid mig bara!

Kommentarer
Postat av: A

Lyxspa, en drink vid poolen, helkroppsbehandning! När gör vi det? ;)

2009-11-05 @ 09:10:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0