Ny månad...

Nu var det ett tag sen, jag börjar bli dålig på det här! Men hur som helst mycket har inte hänt! Jobbade i Torsdags och Fredagen blev en mys kväll med min prins! Lördag förmiddag gick åt till shopping, två par nya skor, ny väska, smink, och massor med små saker. Sen var det hem med turbo fart, in i duschen och sen hem till A och D på middag och god dricka, super trevligt! Kvällen fortsatte med en utgång med många kära och nära vänner det som var så underbart var att jag fick umgås med mina tre absolut bästa vänner på samma kväll, helt oplanerat men jag hade så grymt roligt, bästa kvällen på länge! Tack!!

Söndage blev en lugn kväll, blev en sväng förbi A och D för att hämta lite saker som jag glömde kvällen innan.

Idag är en riktigt slö dag, har inte bäddat sängen och har precis bytt om från pyjamas till mjukisar. Nu blir det en promenad med vovven! Ikväll ska jag övningsköra! *jippi* ska låna teoriböcker imorgon, så det går framåt med körkortet måste jag nog säga :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0