Nej, nu så.

Nu ligger jag i sängen jag är inte trött alls, tog en lång sovmorgon imorse ju och har inte gjort något på hela dagen! Men resten av familjen skulle sova eller ja iaf mamma och då hade jag ingen lust att sitta upp helt ensam så då blev det sängen.

Förresten, underbara Hanna skrev ett sms till mig och sa att dom behövde personal på hennes jobb, på OT på söder. Så gulligt av dig min kära!

Imorgon ska jag jobba på DC 15-19, funderar på att sola innan jag åker till jobbet, det är så underbart att ligga i solariumet om det så bara är i 15 minuter, riktig vardagslyx såhär under hösten, jag känner mig så mycket piggare.

Nej, nu ska jag mysa ner mig i sängen med en bra bok, det får bli till att börja på en ny bok, läste ut Gynnings bok, "ego women" för någon vecka sen! Den var bättre än jag trodde har ju även hennes första bok som ja också har läst, mycket kloka ord och en ärlig kvinna som säger vad hon tycker och tänker precis som jag! Nu ska jag nog börja läsa "Min förlorade oskuld"  av Emma McLaughlin och Nicola Kraus

Nej, nu är det boken som gäller.

Ida min vän, lycka till imorgon på operationen, hör av dig när du är pigg igen och ring om du vill ha hjälp med något, vad som helst. Tänker på dig! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0