lyckligt lottad!

Jag måste ha världens underbaraste vänner! 
Hade nyss en konversation med min underbara vän P angående ett grej som jag har på gång (eller nja pågång och pågång jag hoppas jag har det pågång och att det kan bli något, men det är väl olika saker är jag rädd för!)
Vilket hon svarade
"Du får det!
du är rak, ärlig, godhjärtad och vet vad du gör!

vad mer kan de söka" 

Just nu är jag nog inne i en period där mycket känns väldigt bra, men B jag håller med dig, jag är livrädd att något ska gå fel nu och så står jag där helt besviken och vilsen och vart ska jag ta vägen då? Ibland känns det som saker går för bra...

Men med dom orden som jag fick kommer jag sova som en prinsessa! Dom värmer, jag är helt rörd. Underbara människa! Ja, jag har nog en himla tur som har dom vännerna som jag har! Oavsett hur saker går och hur saker blir så vet jag att med lite stöd från några mycket nära så går det i vilket fall som helst. Helt underbart!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Du fixar det, det gör du alltid =) jag tror på dig vännen..! <3

2009-11-13 @ 23:18:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0