Laddar upp för sex dagars arbete!

Helgen har varit lugn och skön, riktigt mysig faktiskt! Ligger redan i sängen, ska upp tidigt imorgon 4.50 ringer klockan, mamma kör mig till jobbet vilket känns bra! Den här veckan väntar sex dagars arbete, jag är redan trött på det!

Igår fick jag ett super gulligt sms av en nära vän!

Hej min Jenny. Hur har du det? Sista lediga helgen på ett tag nu eller hur var det?
Mår du bra? Måste ses snart igen, bara du och jag. Jag gillar de andra oxå, men ibland
vill jag ha min Jenny för mig själv...
Puss på dej min vän.


Det gjorde min helg, det är såna där små små saker som gör det lite extra, det är sånt som betydet något.
Tack, hjärtat!


Som sagt det väntar en hel del arbete den här veckan är endast ledig på Fredag och då funderar jag på att ha egen tid, sola solarium och även ta mig tid att gå till frisören, mamma färgade nyss håret på mig eller ja nån vecka sen var det, det blev mörkare så nu kanske det är dax för en ny frisyr!

Nej, nu ska jag gosa ner mig i min nyäddade säng!

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0