ja, där satt den.

Människor är tråkiga, just nu gillar jag inte tråkiga människor. Jag behöver dom inte.

Jag är trött, väldigt trött! Har jobbat en lång helg och det känns! Huvudet dunkar, halsbrännan är värre än nånsin (nu har jag provat tre olika tabletter i minst 8 dagar av alla tre sorter men inget hjälper!) och jag har ont i benen efter att bara stå och gå två dagar i rad i 9-9 1/2 timmar per dag! Men imorgon är jag ledig och då blir det en riktig sov dag sen är det bara på jobbet igen.
Livet är hårt, men det är lika bra att lära sig den hårda vägen från början!

I Fredags träffade jag min underbara P för en hel dag shopping och god lunch, alltid lika trevligt! Underbart!

Just nu är det tufft, många saker och jag saknar och längtar tills A kommer hem från London efter många månader där borta och jag längtar efter mitt andra A som snart kommer hem till STHLM jag ser fram emot det, åh vad jag längar!!

Den bättra halvan av mig, allt jag behöver!


Just nu går Lambretta med låten Bimbo om och om på högsta volym!
Många härliga minnen :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är den bättre halvan av oss!

Prova rå potatis det sa pappa till mig urk!



P<3J

2009-11-30 @ 11:00:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0