där satt den

Helgen var helt okej, det blev mycket jobb, men tänker man på pengarna så gör man! :)
Idag har jag varit ledig men det blev ingen sovmorgon vilket jag verkligen skulle behöva, en hel dag i sängen.
Var på Slussen idag angående jobbet och det är väl mitt, allt gick fort var endast där i fem minuter kanske! Han vill att jag börjar redan i December då är det halv tid, bara 11-15 måndag-fredag (som jag uppfattade de!) Hat ju dock schema på dalarö fram till den 17 December. Har precis kollat mitt schema tror jag ska säga att jag inte kan jobba på dalarö v 49 då kan jag jobba på slussen den 30 November till och med den 4! Men sen känner jag att jag vill jobba på Dalarö 7-10 eftersom Ewa ska bort och jag har öppningspassen, kan bara inte lämna dom i skiten, jag har inte hjärta nog till det. Sen kan jag då jobba December ut från och med den 14de, ska ringa och prata med honom imorgon tänkte jag han ville ju att jag skulle börja så snart som möjligt. Det känns bra, heltid från och med Januari, jag är nöjd och glad. Just nu iallfall! :)

Imorgon ska jag träffa Hannis och Diana och äta lunch ska egentligen också jobba på DC imorgon, men jag är inte taggad alls måste åka hem imorgon kväll också efter jobbet eftersom jag öppnar på Onsdag, men jag får se har haft ont i huvdet hela dagen idag så om det sitter kvar imorgon borde jag nog ta det lung. Haha ska ju även försöka att få svin sprutan! Så jag har en hel del att fixa, det blir lätt så när man jobbar som en tok. Men jag älskar det!

Jag övningskörde idag förresten, om jag får säga det själv så gick det toppen!

Nej, nu är det tid att sova ska träffa tjejorna imorgon vid 11 så upp med tuppen även imorgon!


Jag ser ljust på framtiden!


Kommentarer
Postat av: Elle

Stort Grattis bästis! :) visste att du skulle klara det! hoppas vi kan ses snart!

<3 <3 <3

2009-11-16 @ 23:35:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0