söndag, nu igen!

Nu va det länge sen jag skrev, väldigt länge sen!
Balen i onsdags var otrolig, super rolig och väldigt trevligt sällskap måste jag säga. Tack till alla som gjorde kvällen till vad den blev och tack till balkomiten som fixade allt!

I torsdags sov jag halva dagen, andra halvan gick åt till att gå in och ut i affärer, inte uppskattat av pojken men jag kom hem med ett par nya jeans, ett par shorts och ett par nya tyg skor! Efter det åkte vi hem till erik och lagade mat, det blev färskpasta med baccon sås, mums va de! Kvällen spenderades framför TVn

I fredags gick jag upp tidigt, alldeles för tidigt! Åkte och handlade med världens bästa farmor inför studenten därefter åkte jag ut till landet. Kvällen tillbringades med en himla massa folk.

Lördagen gick åt till att sova, de regnade ju så vad förväntas att göra då liksom?
Kvällen va lugn och idag åkte vi hem! skönt att vara tillbaka igen!! Hemma bäst.

Det finns en vän som betyder lite extra. Det är liksom tack för att vi har varandra, tack för att jag har dig! Vi ses ibland, vi hörs ibland, ett sms kan räcka bra! Ett sms betyder mycket.


Bilder från balen!




Jag kommer alltid spöka bland dina samveten. Det är inte jag som sover dåligt på nätterna, de är du!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0