måndag 11/5

Första dagen på veckan är slut, yes! Nu är det bara den tuffa delen kvar, fick veta att jag jobbar tydligen på maxim på lördag 11.00-22.00 och söndag 11.45-22.00 det va ju inte riktigt det som var planen med min helg, jag sa att jag kunde jobba, men jag vill inte jobba långpass och se hur det blev. FAST jag får väl vara glad jag börjar ju inte 8.00 fy fan!
Jag vill vara ledig och ligga ute i solen och i sängen hela dagen och framför allt umgås med min pojkvän känns som att det va evigheter sen eftersom jag jobbade i helgen som nyss tog slut då blev de bara några timmar på kvällen och vad tusan blir de inte nu?! :|
Förresten, vart tusan ligger maxim?

Lite possitivt var iaf idag min underbara lärare som sa till mig att jag var en duktig elev som tog ansvar, hade en plan för vad jag skulle göra och gjorde det bra, de känns bra! Han sa att jag inte behöver vara orolig för mitt betyg alls, tihi! Plus att betyget från praktiken såg strålande ut sa Barbro. Hum, jag är nog en duktig elev, det känns bra! Betygen sitter bra, jag vet vad jag får bättre kan det inte bli! Den sitter bra, tack för betygen. Fast jag har ju inte sett dom på papret än så jag kanske inte ska ropa hej än! Tack spisa, tack jens, tack tony!
Förresten, min underbara lärare sa även att jag skulle forsätta inom detta yrke, han sa att jag kan min grej, jag är bra på det här! Jag litar på honom.


Imorgon är en viktig dag får troligen veta vilket betyg jag får i samhällskunskap A och i konditori! Sen ska de bakas en sommartårta, sen bär det av till solariumet och sen träffa min underbara vän!

Nu ska jag krypa ner i sängen brevid min gravida, tjocka katt!


Drömmar är bra. Att förverkliga dom är bättre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0