torsdag

Har kännt mig konstig, typ yr och illamående hela dagen, men när jag väl kom till praktiken vid två och satt igång, kände jag mig bättre. Jag kom nyss hem typ, eller ja för en halv timme sen kanske. Fick sluta i "bra" tid så jag hann med några få sekunder precis med 21.49 tåget. Tack gode gud, annars hade jag fått vänta tills 19 över.Yeah, jag älskar förbindelsen mellan city och förorten.

Har letat efter kläder att ha på mig på skivan om en vecka, men helt utan resultat! Jag har små panik nu och är sjukt trött, ögonen går i kors. Tar paniken imorgon och sover på det istället.
Imorgon är det fredag, fredagar är sköna, imorgon ska jag sova tidigt på lördag ska jag inte sova ut, no no här har vi inga planer på att ta de lungt!

Ödet ger oss släktingar, men våra vänner väljer vi själva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0